Helaas kunt u niet meer via deze webwinkel bestellen omdat Dead Sea Premier het verbiedt dat hun producten tegen onze prijzen worden aangeboden.

Klantenservice

Ga naar:   Bestelprocedure
    Betaalmethode
    Verzendkosten
    Annuleren & Retourneren
    Met wie doet u zaken?
    Hoe vraagt u een nieuw wachtwoord aan?

 

Bestelprocedure

In de categorieën hiernaast vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de knop "in winkelwagen" te klikken. Wilt u meer dan een artikel aanschaffen, klik dan op "verder winkelen" in het overzichtsscherm van uw Winkelwagen.

Boven in ieder scherm staat een link "mijn winkelwagen". Door hierop te klikken ziet u altijd wat er op dat moment in uw winkelwagen zit. Daar kunt u ook artikelen weer uit verwijderen of de aantallen bestelde artikelen wijzigen.
 
Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op "doorgaan naar afrekenen".
 
Geef nu uw naam en adresgegevens op. Eventueel kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "verdergaan".
 
Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op "verdergaan" en uw bestelling is geplaatst. U betaalt bij ons pas na onvangst van de factuur.


Betaalmethode

Wanneer u voor de eerste keer bij ons bestelt kunt u betalen via iDeal, Mister Cash, Master Card, Visa of overboeking waarna wij uw bestelling zo spoedig mogelijk aan u verzenden.

Wij vertrouwen op het goede in de mens, maar dat vetrouwen is in het verleden helaas te vaak beschaamd zodat wij bij een eerste bestelling betaling vooraf vragen. Bent u eenmaal bij ons bekend, dan ontvangt u bij uw bestellingen in de toekomst gewoon een factuur in uw pakket met het verzoek het bedrag binnen 8 dagen over te maken. Vindt u dat makkelijker, dan kunt u uiteraard via iDeal betalen.


Verzendkosten

(N.b.: alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW)

Gratis verzending
Binnen Nederland betaalt u voor bestellingen € 7,60 verzendkosten. Bestelt u voor € 90,00 of meer aan artikelen, dan betaalt u geen verzendkosten!

Verzendkosten buitenland
Verzendkosten buiten Nederland zijn binnen Europa vanaf € 7,60 en buiten Europa vanaf € 11,35. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling.

Deelleveringen
Indien een product niet op voorraad is en de leverdatum daardoor erg wordt vertraagd, wordt in overleg met u overgegaan tot deellevering. De extra verzendkosten zijn voor onze rekening.

Levertijden
deadseacosmetica.nl probeert uw bestelling binnen 5 werkdagen bij u te bezorgen. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 5-10 werkdagen geleverd.

Bestelling zelf afhalen
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Haastrecht. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via e-mail contact met u op voor een afspraak.


Annuleren & Retourneren

Wat te doen bij annuleren of retourneren

 

Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien De Boomgaard  reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).  

Retourneren
U heeft een afkoelingsperiode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleenin verkoopbare toestand, dus ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. De Boomgaard  zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Indien u een artikel retourneert vanwege een productfout of beschadiging in transport, dan worden de door u gemaakte verzendkosten voor het retourneren uiteraard wèl door ons vergoed.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan De Boomgaard kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan De Boomgaard  heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:

De Boomgaard
Madelief 2
2815 ZJ Haastrecht


Met wie doet u zaken?

De website www.deadseacosmetica is eigendom van:

De Boomgaard

Madelief 2
2815 ZJ Haastrecht
Telefoon: 0182 - 50 26 25
Algemeen e-mailadres: info@deadseacosmetica.nl

Bank: Rabobank nr. 14 57 30 92
KvK-nummer: 50672347
BTW-nummer: NL0032063419


Hoe vraag ik een nieuwe wachtwoord aan?

Het aanvragen van uw wachtwoord lijkt omslachtig, maar het is de enige waterdichte manier om veilig uw wachtwoord te wijzigen. Het zorgt ervoor dat niemand (ook wij niet!) uw wachtwoord kan achterhalen. De werkwijze op deadseacosmetica.nl is daarom ook niet uniek - iedere website die met wachtwoorden werkt gebruikt deze procedure.

In stappen:

  1. Wanneer u wilt inloggen en u uw wachtwoord niet meer weet, dan klikt u rechtsonder op "wachtwoord vergeten?".
  2. U komt nu in een nieuw scherm waar u uw e-mailadres kunt invullen. Wanneer u daarna klikt op "versturen " ontvangt u korte tijd daarna een e-mailbericht van ons met daarin een nieuw wachtwoord.
  3. U kunt dit wachtwoord nu invullen in het inlogscherm (u kunt het nieuwe wachtwoord desnoods uit de e-mail kopiëren en plakken in het inlogscherm om tikfouten te vermijden).
  4. Na het inloggen komt u op de pagina "Mijn account ". Bij het tweede kopje, "account-gegevens", klikt u op "wachtwoord wijzigen ".
  5. In het volgende scherm, "account-gegevens bewerken", Vult u onder het kopje "wachtwoord wijzigen " het wachtwoord dat u per e-mail heeft ontvangen in bij "huidig wachtwoord" (desnoods plakt u deze weer vanuit uw e-mail).
  6. Daaronder vult u uw gewenste nieuwe wachtwoord in en nogmaals ter controle.
  7. Nu klikt u op de knop "opslaan" en uw gewenste wachtwoord is bewaard — u kunt de volgende keer met dit wachtwoord inloggen.